شنبه 01 اردیبهشت 1397 |
حدیث روز
  • رسول اكرم صلی الله علیه و آله و سلم 
  • اَلصَّلاةُ مِن شَرائِعِ الدّينِ وَ فيها مَرضاةُ الرَّبِّ عَزَّوَجَلَّ وَ هِىَ مِنهاجُ النبياءِ وَ لِلمُصَلّى حُبُّ المَلائِكَةِ وَ هُدىً و ايمانٌ وَ نورُ المَعرفَةِ وَ بَرَكَةٌ فِى الرِّزقِ؛
  • خصال، ص 522، ح 11

برند دوو؛ «مشهور» و «مقبول»

لوازم خانگی دوو با بهره گیری از ارتباطات مفید و سازنده بین دو مجموعه بزرگ صنعتی و با محوریت تولید ملی و دانش جهانی توانسته در بین مردم مشهور و مقبول باشد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب محسن دولتیار مدیرعامل فروش دوو اظهار داشت: چرخه کار و صنعت و تولید به تلاش و تعامل تأمین کنندگان و تولید کنندگان بستگی دارد و این دو عضو نقش اساسی برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور ایفا می کنند، هر چه تولید کننده و عرضه کننده نقش خود را بهتر ایفا نمایند، تولید ملی رونق خواهد یافت و به دنبال آن پیشرفت و توسعه رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه برخی محصولات کاملا وارداتی و بعضی محصولات به وسیله تعامل با صنعتگران خارجی تولید می شود، گفت: در سال های گذشته برخی محصولات به صورت صد در صد وارداتی بودند و ایرانیان هیچ نقشی در فرایند تولید نداشتد، اما برخی کالاها به صنعت، تکنولوژی، سرمایه های انسانی و دانش تولید کننده ایرانی بستگی مستقیم داشته که برند دوو یکی از آن نمونه ها است.

مدیرعامل فروش دوو با بیان اینکه ایران و کره جنوبی در سال های گذشته با برقراری ارتباط خوب و مؤثر توانسته اند از تجربه و دانش یکدیگر در زمینه های مختلف منتفع شوند، ادامه داد: مجموعه گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله و به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار می نماید، یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان سازمان اصلی شرکت دوو بوده که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

دولتیار با تأکید بر اینکه محصولات دوو با دارا بودن کیفیت مطلوب، از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است، افزود: قصد داریم با ارتباط سازنده دو مجموعه بزرگ صنعتی، بهره گیری از دانش و تخصص ایرانی، توجه به اشتغال و افزایش رضایتمندی مشتریان، دوو را بیش از گذشته « مشهور» و «مقبول» نماییم و این دو شاخص با انگیزه و کوشش مضاعف صنعتگران توانمند ایرانی و متخصصان عرضه محصولات در داخل کشور به دست می آید.

وی اضافه کرد: گروه صنعتی انتخاب با داشتن سبد کالایی کامل و دارا بودن سخت افزار به روز در زمینه تولید توانسته بیش از ۴ هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از ۷ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد نماید و به خود می بالیم که با درخشش در زمینه صنعت لوازم خانگی موفق به تولید ثروت ملی و ارتقای دانش ایرانی شده ایم.

مدیرعامل فروش دوو تأکید کرد: شغل بدون تولید و تولید بدون توزیع معنی ندارد، همراهی و همکاری عرضه کنندگان محصولات، تکمیل کننده فرایند تولید ملی است. هر اندازه محصولاتی که کارگر و متخصص ایرانی در تولید آن نقش داشته به وسیله فروشندگان معرفی و عرضه شود زمینه شکوفایی در تولید، رونق اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی فراهم می شود. فروشنده می تواند با نگاهی جامع و مثبت در رشد جامعه به طور جدی و فراگیر نقش آفرینی کند.

شایان ذکر است؛ برندهای اسنوا، دوو، تکنوگاز، تکنوکام، بست و حایر از دیگر برندهای گروه صنعتی انتخاب به شمار می روند.

   1393/4/22 16:00

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
5.5/10 (تعداد آرا 20 نفر )